“Ieder bedrijf krijgt de aandacht die het nodig heeft”

Jan-Dirk Floor

Lees ook het interview met:

Coen van Hoof

Coen van Hoof
directeur

Karin Bertens

Karin Bertens
onderwijskundige

Jan-Dirk Floor, accountmanager

“Als accountmanager ben ik het eerste aanspreekpunt voor onze partners. Ik bezoek ze regelmatig en samen analyseren we hun opleidingspakket. Voldoet het nog aan de verwachtingen? Zijn er nieuwe ontwikkelingen waar we op in kunnen spelen? Kunnen we iets veranderen of verbeteren?”

 

“Over iedere opleiding schenken we een bedrijfssausje”

 

Betrouwbare sparringpartner
Onze accountmanagers komen vaak zelf uit het bedrijfsleven. We weten precies van de hoed en de rand als we bij een bedrijf aan tafel zitten. Dat maakt je een betrouwbare sparringpartner. Door heel goed te luisteren naar de vraag van onze partners komen we tot passende oplossingen voor iedere opleidingsvraag.


Benadrukken kernwaardes

We werken met generiek lesmateriaal. Voor ieder bedrijf bieden we met plezier ook iets extra’s: de menukaart. Dit is het op maat gemaakte antwoord op de specifieke, bedrijfsmatige opleidingsvraag. Denk hierbij aan het benadrukken van de kernwaardes van het bedrijf. In dat onderdeel worden de deelnemers extra getraind. Je laat ze zo nog eens nadrukkelijk ervaren waar hun werkgever voor staat. Dat bedrijfssausje schenken wij over iedere opleiding.


Klant staat centraal
Iedere klant heeft zijn eigen, vaste NCVB-team. Met z’n allen zetten we ons in om het bedrijf zo goed mogelijk te bedienen en ontzorgen. Ieder bedrijf krijgt zo de aandacht die het nodig heeft. Elke klant staat bij ons centraal.